עיריית יהוד מונוסון
חפש
זימון תורים מוקד 106 יצירת קשר En
עיריית יהוד-מונוסון
  • שירות לתושב
    • קשר, תורים וטפסים
    • תשלומים חשבוניות ותווים
    • מסמכים ורישום
    • שירותים עירוניים
    • מידע לתושב
  • שירות לעסקים
    • מדיניות רישוי עסקים רשותי
  • תרבות ופנאי
    • אירועי משואה לתקומה 2021
    • אירועים בעיר
    • לוח אירועים
    • הזמנת כרטיסים לאירועים
    • חוברת חוגים ופנאי תשפ"א
    • מתנ"ס יהוד-מונוסון
    • מעבדת מייקלאב
  • פרויקטים
    • פרוייקטים בביצוע
    • פרויקטים שהסתיימו
  • קהילה וחברה
  • אודות
    • אודות העיר
    • חברי המועצה
    • מבנה ארגוני
    • היסטוריה
    • קוד אתי
    • השותפים שלנו
  • קורונה
    • תמונת מצב
    • עידכוני העירייה
    • הודעות משרדי הממשלה
    • עסקים
    • קהילה
    • מספרי חירום
  • רישוי ובנייה
  • מכרזים ודרושים
    • מכרזי כח אדם
    • מכרזי ספקים וקבלנים
    • תשלום מכרזים
    • מאגר יועצים עיריית יהוד-מונוסון
    • קולות קוראים
  • תנועה וחנייה
    • ערעור על דו"ח חנייה
    • תו תושב מקוון
    • תשלום וצפייה בדו"ח חנייה
  • תשלומים
  • חדשות העירייה

יחידות העירייה

  • לשכת ראש העיר
    • סגן ראש העיר שימי בונפיל
    • סגן ראש העיר אלי גרינמן
  • לשכת מנכ''ל העירייה
    • מחלקת משאבי אנוש
  • אגף החינוך
    • מחלקת גני ילדים
    • מחלקת בתי ספר
    • מחלקת הספורט
    • מחלקת חנ"מ ושירותי פרט
    • מחלקת נוער וצעירים
    • מחלקת השפ"ח
    • מחלקת קידום נוער
    • מחלקת לוגיסטיקה
    • תשלומי חינוך
    • רשימת מוסדות נלווים
  • אגף השירותים החברתיים
    • מחלקת משאבי קהילה התנדבות
    • מחלקה לטיפול בפרט ובמשפחה
    • המחלקה לטיפול באזרח הוותיק
    • מחלקת מינהל וזכאות
  • אגף שירות לתושב
    • רישוי וקידום עסקים
    • מחלקת הביטחון
    • משרד הפנים
    • יחידה לתרבות הדיור
    • הספרייה העירונית
    • תחבורה ציבורית
    • נעים בסופ"ש
  • אגף איכות הסביבה וחזות העיר
    • מחלקת גנים ונוף
    • מחלקת תאורה
    • מחלקת תברואה
    • וטרינר עירוני
    • עיר ירוקה
    • פריסת פחי מחזור בעיר
    • טפסים
    • ימי פינוי אשפה מחזור גזם וגרוטאות
  • מחשוב ואבטחת מידע
  • אגף ההנדסה
    • מחלקת רישוי ובנייה
    • מחלקת פיקוח על הבנייה
    • מדור תחבורה
    • מחלקת תכנון עיר ו-GIS
    • אדריכל העיר
  • אגף תשתיות
    • מחלקת תחזוקה
  • אגף הכספים
    • מחלקת כספים
    • מחלקת רכש
    • מחלקת תשלומים לספקים
    • מחלקת שכר
    • דוחות ומאזנים
    • צוי המיסים
  • מחלקת הכנסות (ארנונה)
    • מחלקת הכנסות (ארנונה)
    • אפשרויות תשלום הארנונה
    • חוק הפרגולות
    • הנחות בארנונה
    • אישור לרשם המקרקעין (טאבו)
    • חילופי מחזיקים/שכירות/מכירה
    • טפסים
    • מהי ארנונה
    • השגה וערר
    • צ'אט למוקד בירורים ארנונה
    • נכס ריק
    • צוי המיסים
    • השבת יתרת זכות בארנונה
    • אגרת שילוט
  • האגף לניהול ההון האנושי
  • דובר העירייה
  • מבקר העירייה
  • המחלקה המשפטית
    • יחידת הביטוח
  • ספר טלפונים

אישור לרשם המקרקעין (טאבו)

 

 
שימו לב כי החל מחודש מאי 2020 האישור הטאבו ישלח אליכם למייל שלכם ללא צורך באישור המקורי ! בזמן הגשת האישור לטאבו יש לצרף את אישור המייל שנשלח מהעירייה ביחד עם האישור הטאבו.

 על מנת להעביר זכויות בנכס כלשהו, עליכם להמציא אישור עירייה המופנה אל רשם המקרקעין- טאבו.

האישור לרשם המקרקעין מאשר שכל החובות הנוגעים לבעל הנכס בגין הנכס שולמו במלואם לעירייה.

מה מטרת האישור?

אישור זה מעיד על סילוק חובות של בעל הנכס ביחס לנכס (חובות כגון: ארנונה, היטל/אגרת שמירה, מים, ביוב היטל השבחה, אגרות והיטלי פיתוח). לאחר קבלת האישור ניתן לפנות לרשם המקרקעין ולהמשיך את תהליך העברת הזכויות בנכס. תוקף תחולת האישור ירשם על גביו והינו בהתאם למועד האחרון בגינו שולם חשבון הארנונה. קבלת האישור אינה מהווה אסמכתא לביצוע העברת הבעלות בספרי העירייה. החלפת מחזיקים או העברת בעלות תתבצע אך ורק לבקשת אחד מהצדדים לעסקה, באמצעות מסמכים רלוונטיים.

 

כיצד מגישים את הבקשה?

תהליך הנפקת אישור לרשם המקרקעין (טאבו) מתבצע מול מחלקת הגבייה, באמצעות הגשת בקשה: טפסים מקוונים, באפליקציה של העירייה, בפקס, דואר, דוא"ל או בעמדת הגשת מסמכים במחלקת הגבייה בעירייה. קבלת האישור כרוכה בתשלום החובות החלים על הנכס ותשלום עבור האישור בסך של 58 שקלים.

תוך כמה זמן יונפק האישור?

למבנים מסוג בית פרטי צמוד קרקע, פנטהאוז, דירת גן, מבנה המשמש כעסק, ולא למגורים – הטיפול בבקשה לוקח עד שלושה שבועות ומחייב מדידה של מחלקת הארנונה (יש לפנות למחלקת הארנונה).  לדירה בבניין משותף שאיננה דירת גן או פנטהאוז האישור לוקח זמן קצר של 2 ימי עבודה. 

אילו מסמכים עליכם לצרף לטופס הבקשה?
כאשר אתם מתכננים להגיש בקשה לאישור לרשם המקרקעין עליכם למלא טופס בקשה ולצרף אליו את המסמכים הבאים:

  • צילום נסח רישום טאבו עדכני מרשם המקרקעין / אישור זכויות מרשות הפיתוח או מחברה משכנת.

מסמכים נוספים לפי סוג העסקה :
  • לעסקת מכר- נדרש עותק שלם ומלא של הסכם המכר ובו תאריך של מסירת החזקה בנכס, בחתימת שני הצדדים .
  • להעברה ללא תמורה- נדרש תצהיר של שני הצדדים חתום לפני עורך דין. יש לציין אם יש צורך בשינוי שם המחזיק בנכס.
  • לחכירה / הארכת חכירה- נדרש תצלום חוזה חכירה או שטר חכירה.
  • להעברה מנאמן לנהנה- נדרש הודעת נאמנות ממס שבח או חוזה או תצהיר.
  • לפירוק חברה- נדרש צו פירוק ופרוטוקול פירוק בחתימת המפרק ותדפיס מרשות התאגידים.
  • לרישום / תיקון בית משותף- נדרש תצלום התקנון המוסכם.

חשוב למלא את טופס הבקשה בקפידה, לציין שם מלא, כתובת מדויקת למשלוח, מספר טלפון נייד ליצירת קשר, ומספר חשבון לקוח (ארנונה).

 

טופס אישור טאבו מקוון מערכת מידע רישום מקרקעין הורדת נסח טאבו
חייגו עכשיו
  • עיריית יהוד-מונוסון

  • כתובתרח’ מרבד הקסמים 6, יהוד מונוסון, 5635001
  • טלפון03-5391212
  • פקס03-5391247
הורידו את האפליקציה שלנו לנייד
עיריית יהוד-מונוסוןwww.yehud-monosson.muni.il©כל הזכויות שמורות
הסדרי נגישות מפת אתר
  בניית אתרים   אינטרדיל
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל