מחלקת פניות הציבור |
קבלת קהל:
יום א` – אין קבלת קהל
יום ב` – 13:00-09:00, 18:30-17:30 יום ג` – אין קבלת קהל יום ד` – 11:00-09:00 יום ה` – 13:00-09:00 בפניות דחופות יש לפנות אל מוקד 106
פניות הציבור מחלקת פניות הציבור מקבלת, מטפלת ומשיבה על תלונות, פניות, שאלות והצעות של תושבי יהוד – מונוסון הקשורות בכל תחומי העשייה העירונית ואמונה גם על הטיפול בבקשות לקבלת מידע על פי חוק חופש המידע. כמו כן, מחלקת פניות הציבור נותנת מענה לפניות המופנות ישירות לראש העיר וכן אחראית על קיום "לשכה פתוחה", פגישות תושבים בלשכת ראש העיר. לנגד עיני המחלקה עומד התושב ורצוננו להעלות את שביעות רצונו בעת פנייתו לקבלת השירות העירוני. שיפור איכות חייו של התושב מתבטא בעשייה יום - יומית, שותפות מלאה עם כל אגפי העירייה ויחידות העירייה השונות ויצירת דיאלוג כן וישיר עם העובדים. אנו מזמנים פתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה, בכפוף ליכולות ומגבלות הרשות ובכדי לתת מענה ראוי, מקצועי, אדיב ומיטבי לתושבים. יעדיה המרכזיים של מחלקת פניות הציבור הם שיפור השירות לתושב, קיצור זמני המענה, יצירת חווית שירות והידוק הקשר בין הרשות לתושביה. הערכים ועקרונות עליהם מבוססת תפיסת השרות במחלקה הינם רגישות, מקצועיות, הכלה, הבנה, נגישות וזמינות לתושבים, מתן מענה מהיר ואיכותי, נעימות ושיתוף בשקיפות מלאה. הפניות מתקבלות למחלקה באמצעות אתר העירייה, טופס מקוון, פניות בכתב, פניות טלפוניות, פניות פרונטליות ופניות בלשכת ראש העיר.
|
||