דלגו לאתר
חוברת חוגים ופנאי 2022-2023 תשפג לחץ.י כאן לפרטים
עיריית יהוד מונוסון
חפש
זימון תורים מוקד 106 יצירת קשר En
עיריית יהוד-מונוסון
  • שירות לתושב
    • קשר, תורים וטפסים
    • תשלומים חשבוניות ותווים
    • מסמכים ורישום
    • שירותים עירוניים
    • מידע לתושב
  • שירות לעסקים
    • מדיניות רישוי עסקים רשותי
  • תרבות ופנאי
    • אירועים בעיר
    • לוח אירועים
    • הזמנת כרטיסים לאירועים
    • המתנ"ס העירוני
    • מעבדת מייקלאב
    • חוברת חוגים 21-22
  • פרויקטים
  • קהילה וחברה
    • אתגר מנטרי יתושים צעירים
    • יקיר העיר
    • קווי לילה
  • חדשות
  • מערכת GIS
  • דפיברילטורים
  • אודות
    • אודות העיר
    • חברי המועצה
    • מבנה ארגוני
    • היסטוריה
    • קוד אתי
    • השותפים שלנו
  • טפסים מקוונים
  • רישוי ובנייה
  • מכרזים ודרושים
    • מכרזי כח אדם
    • מכרזי ספקים וקבלנים
    • תשלום מכרזים
    • מאגר יועצים עיריית יהוד-מונוסון
    • קולות קוראים
  • תנועה וחנייה
    • ערעור על דו"ח חנייה
    • תו תושב מקוון
    • תשלום וצפייה בדו"ח חנייה
    • פורטל דוחות לאחר 20.11.22
  • תשלומים
  • העסקים שלנו
  • שבוע החלל
  • מרכז התחל"ה

מחלקת פניות הציבור

בן נימני – מ"מ סגן מנהל מחלקת פניות הציבור
 
טלפון: 03-5391294
דוא"ל – pniot@ye-mo.org.il
קבלת קהל:
יום א` – אין קבלת קהל
יום ב` – 13:00-09:00,  18:30-17:30
יום ג` – 11:00-09:00
יום ד` – אין קבלת קהל
יום ה` – 13:00-09:00
בפניות דחופות יש לפנות אל מוקד 106

פניות הציבור

מחלקת פניות הציבור מקבלת, מטפלת ומשיבה על תלונות, פניות, שאלות והצעות של תושבי יהוד – מונוסון הקשורות בכל תחומי העשייה העירונית ואמונה גם על הטיפול בבקשות לקבלת מידע על פי חוק חופש המידע.
כמו כן, מחלקת פניות הציבור נותנת מענה לפניות המופנות ישירות לראש העיר וכן אחראית על קיום "לשכה פתוחה", פגישות תושבים בלשכת ראש העיר.

לנגד עיני המחלקה עומד התושב ורצוננו להעלות את שביעות רצונו בעת פנייתו לקבלת השירות העירוני.
שיפור איכות חייו של התושב מתבטא בעשייה יום - יומית, שותפות מלאה עם כל אגפי העירייה ויחידות העירייה השונות ויצירת דיאלוג כן וישיר עם העובדים. אנו מזמנים פתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה, בכפוף ליכולות ומגבלות הרשות ובכדי לתת מענה ראוי, מקצועי, אדיב ומיטבי לתושבים.

יעדיה המרכזיים של מחלקת פניות הציבור הם שיפור השירות לתושב, קיצור זמני המענה, יצירת חווית שירות והידוק הקשר בין הרשות לתושביה.
הערכים ועקרונות עליהם מבוססת תפיסת השרות במחלקה הינם רגישות, מקצועיות, הכלה, הבנה, נגישות וזמינות לתושבים, מתן מענה מהיר ואיכותי, נעימות ושיתוף בשקיפות מלאה.
הפניות מתקבלות למחלקה באמצעות אתר העירייה, הדוא"ל המחלקתי, פניות בכתב, פניות טלפוניות, פניות פרונטליות ופניות בלשכת ראש העיר.


    טופס מקוון
     
חייגו עכשיו
  • עיריית יהוד-מונוסון

  • כתובתרח’ מרבד הקסמים 6, יהוד מונוסון, 5635001
  • טלפון03-5391212
  • פקס03-5391247
הורידו את האפליקציה שלנו לנייד
עיריית יהוד-מונוסוןwww.yehud-monosson.muni.il©כל הזכויות שמורות
הסדרי נגישות מפת אתר
  בניית אתרים   אינטרדיל
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל