אגף השירות ייעודו במימוש חזון ראש העיר בהובלת תהליכים לקידום איכות השירות הניתן לתושבים, תוך הטמעת ערכי שירות וגיבוש תרבות ארגונית ממוקדת תושב.
האגף הינו הגוף המגשר בין התושב ליחידות המקצועיות העירוניות השונות ואסטרטגיית ההנהלה ותפקידו בהובלת תהליכי שירות עירוניים, הטעמת נורמות עבודה יעילות ואיכותיות ופיתוח כלים חדשניים ויצירתיים, במטרה להעניק שירות מקצועי, איכותי, שקוף ואמין לתושבי העיר.
האגף אמון על יצירת קשר עם קהילות, ארגונים ובעלי עסקים הפועלים בעיר ורותם אותם ליצירת מיזמים משותפים עם עיריית יהוד מונוסון, למינוף העיר ולרווחת התושבים.
מטרות האגף:
•בנייה והטמעת אסטרטגיית השירות של העיר יהוד מונוסון בקרב העובדים, לתפיסה ושפת שירות אחידה ולמתן שירות מיטבי בין היחידות המקצועיות בעירייה.
•ייזום וליווי הדרכות בתחום השירות בכל אגפי העירייה.
•הובלת תהליכים כלל עירוניים והתווית הדרך לשיפור השירות לתושבי העיר.
•המוקד העירוני ובמחלקה לפניות הציבור הם לב ליבו של האגף ועיקר התמקצעותם במתן מענה מהיר, יעיל ואיכותי בעדכון שוטף לתושב על הטיפול בפנייתו, דרך הרחבת המידע הניתן על הפעילות בעירייה ובסיוע והכוונה לטיפול מקצועי ביחידות העירייה הרלוונטיות.
•הובלת תהליכי בקרה, הערכה, מדידה ושיפור מתמיד באמצעות דוחות וסקרים עירוניים, תוך כדי שיפור מתמיד.