האגף לניהול ההון האנושי |
מנהלת האגף: אתי דהאן טלפון: 03-5391224 פקס: 03-5361683 דוא"ל: kayehud@ye-mo.org.il האגף לניהול ההון האנושי בראשותה של מנהלת האגף מופקד על מכלול הפעילויות בתחום הטיפול במשאב האנושי החל משלב בדיקת צורך באיוש משרה, פרסום מכרזים, קליטת עובדים בעירייה, הערכת עובדים וביצועים וסיום העסקה., האגף אחראי על התווית המדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, על ניהול מקצועי וטיפוח מיטבי של ההון האנושי וקידום רווחתו, על הובלת תהליכים ארגוניים ברשות, בהתאם לחוק, לתקנות וההסכמים הקיבוציים. בין תפקידי האגף: • ניהול מקצועי וטיפוח מיטבי של ההון האנושי וקידום רווחתו של העובד. • ניהול אסטרטגי של מערך ההון האנושי, ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים, ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים וניהול תקני ההון האנושי. • ניהול יחסי העבודה ברשות, הסדרת תנאיי העסקת העובדים ומיצוי זכויותיהם. • טיפול בסיום העסקת עובדים, פורשים, סיום חוזה, פיטורין והתפטרות. • ניהול ופיתוח מאגרי מידע כתשומה לקבלת החלטות. • ייעול ושיפור השירות לעובד, נגישותו וזמינותו והגברת שקיפות המידע לעובד. • ניהול וייעול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות והסדרתו. • עדכון וכתיבת נהלי עבודה וחיזוק התרבות הארגונית ברשות. • מתן ייעוץ בתחום ההון האנושי לראש הרשות ולמנכ"ל העירייה. • ייצוג הרשות בנושאים הקשורים עם ניהול ההון האנושי, בפני משרד הפנים וכלל משרדי הממשלה ובפני גופים ציבוריים אחרים * להלן נתוני העסקת עובדים בכירים מדרגת מנהל מחלקה ומעלה, ובכלל זה, משרות אמון לשנת 2021: סה"כ מועסקים בדרגות הנ"ל: 44 מתוכם - 25 נשים ו- 19 גברים |
||